Telia-sagaen, del 5

af marensblog.

Til dem, der sidder på job og heller ikke har fået ferie, kan jeg nu underholde med endnu en del i Telia-sagaen, der nu fortsætter – omend i en lettere forvirrende retning, hvor jeg prøver at regne ud, hvem der har den største pik.

Følg med:

Mandag: 

SERGEL, en slags opkrævningsforanstaltning: Hej Maren, vi har hørt, at du skylder Telia, 10.000 kroner. Dem skal du betale.

MIG: Øh, næ.

SERGEL: Ok, vi hører lige med Telia.

 

Onsdag: 

TELIA: Hej, Maren, du skal ignorere ALT du hører fra Sergel. Og bare give os 4799,75, sæt dem ind på det her kontonummer.

MIG: Øh, næ.

 

Fredag: 

SERGEL: Hej Maren, vi har undersøgt sagen, du skal ikke betale noget. Overhovedet. Hej hej.

MIG: Øh, hm. Er det muligt I lige kan måle penis, så jeg ved, hvem der bestemmer over hvem?

 

 

 

22 svar til Telia-sagaen, del 5

  1. Jannie siger:

    men telia sagde jo onsdag at du skal ignorer ALT hvad du hører fra Sergel… Gælder det stadig her fredag, nu hvor Sergel kom med gode nyheder???

    23. juni 2017 kl. 11:24
    • marensblog siger:

      DET’JODET!!
      Jeg er meget forvirret …
      Who’s the boss?

      23. juni 2017 kl. 11:27
      • Jannie siger:

        Åbenbart en der er på ferie… eller har lyttet til dit råd og er flyttet til Ecuador…

        23. juni 2017 kl. 12:18
  2. Didde siger:

    Årh pis…. har lige godkendt overflytning af alle firmaets telefoner til Telia…
    what to do….

    23. juni 2017 kl. 11:37
    • marensblog siger:

      Jeg ville nok flytte til Ecuador eller noget …

      23. juni 2017 kl. 11:46
  3. Stine jylov siger:

    hvor er del 4………?

    23. juni 2017 kl. 11:40
    • marensblog siger:

      Det blev den med den døbte lort. Glemte bare at sætte tal på.
      Tror måske snart jeg må lave en del 6. Det ender jo med at jeg rent faktisk får arbejdet 😀

      23. juni 2017 kl. 11:46
  4. Kristina siger:

    Shit en omgang BS!

    Skriv en mail til Telia (hoved-kundeservice-mailen) og sæt Sergel cc.

    “Til rette vedkommende

    I forlængelse af telefonisk samtale med Sergel fra [xyz opkrævningsfirma] har jeg fået oplyst, at Telia frafalder sit påstående tilgodehavende hos mig per dags dato.

    Såfremt jeg ikke hører yderligere fra jer, vil jeg betragte sagen som afsluttet.

    Venlig hilsen,
    Maren”

    23. juni 2017 kl. 11:52
    • Liselotte siger:

      Du er så fantastisk konstruktiv, og det må være dagens kommentar.

      23. juni 2017 kl. 12:52
  5. Maja siger:

    Delte et link fra din blog på Telias Facebook side og kommenterede, at det var dårlig stil.
    De skrev dette tilbage:
    _______________________________________
    Telia Danmark
    Hej Maja

    Jeg har nu orienteret mig nærmere i sagen, som Maren skriver om på sin blog, og det er også lykkedes mig at finde hendes kundeoplysninger i vores system, så jeg vil tage kontakt til hende snarest i dag vedrørende den verserende sag.

    God dag til dig,

    Med venlig hilsen
    Eva
    __________________________________________

    Hepper på dig Maren 🙂
    Til kamp mod lorte teleselskaber.

    Kh Maja

    P.S. Kan vi tage CallMe bagefter?

    23. juni 2017 kl. 11:59
    • marensblog siger:

      KÆFT du er sej. Og Eva har lige ringet til mig. Eva er flink. Eva fikser stuff, kan jeg mærke!

      23. juni 2017 kl. 13:32
      • Maja siger:

        Optur!!!!

        Krydser fingre og tæer

        23. juni 2017 kl. 15:28
      • Fiemus siger:

        Godt Eva ikke sagde, at du sku ignorere Sergei og betale, hvis du ikke ville til Ecuador…

        24. juni 2017 kl. 07:52
      • Janne siger:

        Hey,

        Tjek kommentarsporet på Telias facebook side, der er flere der gør dem opmærksom på at det er dårlig stil. De er tæt en shitstorm.
        Held og lykke – J

        24. juni 2017 kl. 11:06
  6. anette siger:

    De har ikke leveret = du skal ikke betale

    Ellers kan vi alle jo bare sende imaginære regninger til hinanden…..

    23. juni 2017 kl. 15:54
    • Fiemus siger:

      Jamen, er det ikke det, Telia gør? Det har jeg da fået indtryk af på min Facebookvælg gennem årene…

      24. juni 2017 kl. 07:54
      • anette siger:

        Joooo men det kan da ikke være lovligt… og det skulle nødigt blive normal praksis…. ellers tror jeg vi alle skal sende telia en regning for at spilde vores tid hver gang vi har måtte se på deres reklame…. 10 pr gang?
        men altså lidt skræmmende at de køre det stund ofte, for så det jo systematiseret… og forbrugerombudsmanden burde seriøst komme på banen

        1. juli 2017 kl. 00:19
  7. Mettemarie Rasch siger:

    Elsker denne blog – det eneste sted, hvor kommentarerne ikke går i had-speach efter max tre kommentarer.
    Tak for underholdning og konstruktive løsninger.

    24. juni 2017 kl. 12:36
  8. Tanja siger:

    Jeg synes, din Telia-historie minder ret meget om noget, jeg har kørende med Yousee. De er villige til at tage temmelig utraditionelle metoder i brug for at snyde deres kunder og få penge i kassen. Og jeg er jo desværre nok én af dem, der igen ender med at være den lille, der betaler for at slippe for problemer. Og ikke mindst derfor: Hatten af for, at du orker Telia-kampen. Og hvor er det skønt, at du oven i købet orker at skrive om den, så vi andre kan følge med. 😀

    3. juli 2017 kl. 16:10
  9. Ak ja, hvad man dog ikke må lægge ører og øjne til i denne fagre nye it-tid….

    10. juli 2017 kl. 19:44
  10. Peter siger:

    Det virker helt gak gak. Havde lignende sag og fandt dette på google. Telia suk ! and Telia sucks 🙂

    12. juli 2017 kl. 10:43

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *