Teleselskabet fra helvede, del 3

af marensblog.

Efter at have ventet to timer på at komme til at tale med en fra kundeservice, ja to, havde jeg følgende samtale med en kundeservicedame:

MIG: Bla bla bla forklare forklare.

KUNDESERVICEDAME: Det kan jeg ikke gøre noget ved.

MIG: Forklare forklare forklare

KUNDEDAME: (“Service” kan ikke mere være en del af titlen) Er vi enige om, at du har skrevet under på kontrakten?

MIG: Øh, er vi enige om, at I ikke har overholdt den i og med, at I aldrig flyttede mig over.

DAME: (for jeg tror ikke de er interesseret i at have kunder) Er vi enige om, at du skrev under på kontrakten?

MIG: … Noget meget højt og skingert og så tæt på at blive perfid og personlig og begynde at disse hendes sexliv, at jeg lagde på…

Så altså, hvis nogen af jer overvejer at få Telia som teleselskab, kan de bare komme til mig i stedet, så uddeler jeg et par lussinger og fortæller dig, at det ikke var mig, der gjorde det. Det føles sådan cirka lige sådan – og så kan du bare lægge 7000 inden du går. Selv tak.

Current stemning:

10 svar til Teleselskabet fra helvede, del 3

  1. Hvis du ikke allerede har gjort det: Forbrugerrådet (eller hvilken styrelse der har ansvaret for tele-markedet nu om stunder). Når du har deres ord for at du har en sag, så ringer du til telia igen og beder om at tale med en overordnet (og dennes overordnede) og nævner forbrugerrådets vurdering. Rinse and repeat hvis det er nødvendigt. Og bed om at få alt på skrift fra telia. Hver gang du ringer så bed dem om at sende en bekræftende mail om hvad I har snakket om.

    22. juni 2017 kl. 14:35
  2. Rutsje siger:

    Hold nu op – jeg har lyst til at starte en shitstorm! #teliaLORT

    22. juni 2017 kl. 15:14
  3. Linds siger:

    #marenshitstormNU #TeliaMustGo

    22. juni 2017 kl. 15:30
  4. Helle siger:

    Ja, Telia er træls, hvilket jeg engang kom til at fortælle dem:

    “Det kan godt være, at specialundervisnings- og socialpædagogsparate efterladenskaber fra annoncehajsfirmaer, lukkede døgninstitutioner og fejlslagne lobotomiforsøg er billig arbejdskraft, men I er denne verdens bærme.”

    Klag til Teleankenævnet.

    22. juni 2017 kl. 18:44
  5. Iben siger:

    Jeg ser lige på Telias facebookside, at de har fået et fint slogan om ikke at lade sig begrænse. Det lever de jo sådan set super godt op til. “Lad dig ikke begrænse – hvem siger opkrævning kræver en forudgående leverance?!?”. Den sidste del opfandt jeg muligvis lige selv…

    Skal jeg cykle hen i Holmbladsgade og lægge en lort eller et dødt dyr i deres postkasse for dig?

    22. juni 2017 kl. 18:58
    • marensblog siger:

      Hahaha, ja fandme god ide. Hvad med om vi alle lige skider i en spand og sender den til dem.

      23. juni 2017 kl. 08:49
  6. Fie siger:

    Kontakt forbrugerombudsmanden!

    22. juni 2017 kl. 21:14
  7. anette siger:

    Enig med de andre forbrug ombudsmand
    Forøvrigt er du sikker på hun ikke var en robot sat til at sige variationer af “det kan jeg ikke hjælpe med” og “du har jo skrevet under”

    22. juni 2017 kl. 22:07
  8. Mikaele siger:

    Sidst jeg har et lignende problem med en teleudbyder, skrev jeg et brev til den øverste direktør – og det hjalp

    23. juni 2017 kl. 09:08
  9. Jm siger:

    Hej Maren
    Jeg forstår dig til fulde, men jeg har en personlig regel, der siger at mennesker i kundeservice/kassen/… ikke kan gøre for selskabets politik, kun hvis de personligt er uforskammede/nedladende/.. giver jeg igen. Jeg kan ikke på 3. Hånd gennemskue din case, men prøv at tænke don’t shoot the messenger

    30. juni 2017 kl. 16:34

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *